anneler gunune öZeL



2 Kıtalık Anneler günü Şiirleri


ANNE


Uyusun da büyüsün
Derdin büyüdüm anne
Bana o ak sütünden
Verdin büyüdüm anne

Uykuma yıldızları
Serdin büyüdüm anne
Anne güzelliğine
Erdin, büyüdüm anne

FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA



CANIM ANNEM
Yemeyip de yediren,
Giymeyip de giydiren,
Her an bizi düşünen
Canım annem, gül annem.

Kol açıp, kanat geren,
Ömrünü bize veren,
Biz gülünce sevinen
Canım annem, gül annem.

Bülent Özcan


Canım Annem

Annem canım annem güzel annem
Sen güzelsin dünya kadar
Canımsın benim
Ne olur gitme anne ne olur

Elimi tut anne ne olur bırakma
Hep yanında olmak istiyorum
Ana kucağı gibisi yok
Canım annem

Yazan: ZEYNEP ÖZEL


ANNE
Sen baharda nazlı çiçek,
Ben çiçekte tombul böcek,
Sensin beni güldürecek,
Anneciğim, biriciğim.

Kulağımda tatlı sesin,
Ninni yavrum uyu dersin,
Sevgi bağın eksilmesin
Anneciğim, biriciğim.

Mevlüt KAPLAN

Benim Canım Annem


senin sevinç göz yaşlarını
senin şefkatini
senin sıcacık kucağını özledim
ANNE
Senin sesini
senin kokunu özledim anne 

0 yorum:

Yorum Gönder

Widgets

Labels

Blogger templates

Popular Posts

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Blogroll

Blogger news